Palm tree lover

Tihany, Echo Residence

2018. március 03. - Palm tree lover

Tihany, Echo Residence All Suite Hotel

A tihanyi szállodát már régen kiszemeltük, most egy kuponnal sikerült is eljutnunk. A hotel a belvárostól nem messze, a hegyoldalon helyezkedik el gyönyörű kilátással.

A szoba

A lakosztályok három épületben helyezkednek el. Úgy alakították ki őket, hogy mindegyiknek a Balatonra néző ablakai és jó nagy terasza van, az ágyból is a tájban gyönyörködhetünk. Egy hatalmas nappali, egy kicsi konyha, egy kényelmes hálószoba és két fürdőszoba is tartozik a szobához, a hálóból külön üvegajtós fürdő nyílik egy jó nagy káddal. Nagyon szépen berendezték, minden mindenhez passzol színben, mintában, akár lakásnak is elfogadnám. Az egyetlen, viszont hatalmas negatívum az volt, hogy wifit csak véletlenül lehetett találni, ez egy ilyen szállodában elég furcsa.

Az étterem

A négy fogásos büfévacsora egy előételból, egy levesból, kétféle választható főételból és egy desszertből állt. Semmiféle kulináris ízélményt nem tapasztaltunk, átlagos minőségű, nem túl nagy adagokat kaptunk. Talán magyarosnak mondanám a konyhát a legegyszerűbb, nem túl fantáziadús ételekkel. A pincérek nagyon udvariasak voltak, azonnal elvitték az üres tányérokat, gyors kiszolgálást kaptunk.
            Az első vacsora: tojássaláta, paradicsomleves, hagymás, szalonnás, szószos hús (a nevét elfelejtettem, bocsi) törtburgonyával, túrós rétes.

A második vacsi: körözött, húsleves, camambert-rel és aszaltszilvával töltött rántotthús rizzsel, epres pohárkrém. A pohárkrémből ettem volna még vagy hármat.

A reggeli svédasztalos volt: 6-8 féle automatás kávé, 3-féle gyümölcslé, teák, virsli, kolbász, rántotta, bundáskenyér, felvágottak, sajtok, gyümölcs, zöldség, műzli, joghurt, péksütik. Az a reggeli, amiben van bundáskenyér, az rossz már nem lehet.

Wellness

A wellness részleg külön épületben helyezkedik el, köntösben kellett a -10°C-ban átsprintelni. A finnek nagyon élvezik ezt a hideg-meleg váltakozást, nekünk ez nem jött be annyira. Köntöst azt adtak a szobához, törülközőt viszont itt kellett kérni. Kb. egy órát vártunk arra, hogy valaki egyáltalán megjelenjen a pultnál, aztán mikor feladtuk, újabb sprint a hidegben a harmadik épületben lévő recepcióhoz, hogy ugyan adjanak már törülközőt, ahol pedig azt a választ kaptuk, hogy most éppen ebédszünet van, nem tudnak most adni. Vissza sprint, aztán ahelyett, hogy érzékelték volna a felháborodást és azonnal ideadták volna, újabb 20 percet kellett várni, amíg megjelent egy ember. Szerettem volna új köntöst, mert valami kosz már használat előtt is rajta volt, arra is az volt a válasz, hogy most nem tud adni, majd intézkedik, természetesen egész délután nem kaptam újat. Nem szívesen írok ilyen negatív kritikát az internetre, de hogy ennyire ne érdekelje őket semmi, azért ez elég bizarr egy ilyen szállodában.
            A wellness-részleg egyébként egy 28°C-os úszómedencéből, egy jakuzziból, finnszaunából, infra szaunából, gőzkaginból és sókabinból áll. Mivel mi szombat, vasárnap, hétfőn voltunk ott, vasárnap már senki nem volt az úszómedencében, miénk volt az egész. Az úszómedence nekem kicsit hidegnek bizonyult, a pezsgőfürdő viszont nagyon kellemes, egy kapcsolóval lehett bekapcsolni a pezsgést.

A környék

Tihany sajnos pont annyira halott, mint télen a Balaton úgy általában, hosszú sétálás után egyetlen helyet, az Echo Cafe-t találtuk nyitva. A Balaton persze csodálatos, sehol senki, teljes nyugalom, a kacsák is csodálkoznak, ha emberek közelítenek feléjük. Csak a part menti kövek voltak kissé jegesek, a kicsapódó hullámok így is bámulatos jégcsapokat alkottak.tihany_26.jpgtihany_29.jpgtihany_10.jpg

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.